Taboos رژیم غذایی برای بیماران همودیالیز
نوشته شده توسط : Andy

Taboos رژیم غذایی برای بیماران همودیالیز


برخی از بیماران دیالیزی فکر می کنند که در هنگام انجام دیالیز اشتباه می کنند که رژیم کم پروتئین مصرف کنند. از آنجا که وقتی دیالیز انجام می شود، بخشی از پروتئین با دیالیزیت از بین می رود، بنابراین بیمار باید مصرف پروتئین را افزایش دهد، مصرف روزانه 1 تا 1.2 گرم / کیلوگرم. در عین حال شما همچنین باید کالری کافی مصرف کنید و 30 تا 35 کیلوکالری کالری کالری در روز مصرف کنید. به منظور کاهش اختلالات متابولیسم لیپید در بیماران اورمیک، حیوانات وحشی و حیوانات و روغن حیوانی باید از رژیم غذایی حذف شوند و پروتئین حیوانی با کیفیت بالا مانند تخم مرغ، ماهی و گوشت گاو باید خورده شود.
محدود کردن نمک های سدیم، پتاسیم و فسفر در بیماران همودیالیزی
بیماران دیالیز باید به شدت کنترل مصرف نمک سدیم، پتاسیم و فسفر را بکنند و هر روز می توانند حدود 6 گرم سدیم مصرف کنند. اگر فشار خون بالا یا ادم وجود دارد، آنها باید به 3 گرم در روز محدود شوند. بیماران همودیالیزی خون قصد افزایش پتاسیم، پتاسیم بالا را دارند و می توانند منجر به آریتمی شدید، حتی توقف قلب شوند. بنابراین، باید از مواد غذایی پتاسیم مانند پرتقال، انگور، موز، بادام زمینی و غیره جلوگیری شود. برای به حداقل رساندن مقدار پتاسیم در رژیم غذایی، سبزیجات برگ سبز را می توان بیش از نیم ساعت خیس خورد، سوپ کمتر بخورند، سبزیجات ریشه باید پوست کنده، برش به برش های نازک، خیس در آب و کوک. علاوه بر این، بیماران باید غذاهای بیشتری با کلسیم و فسفری مثل زرده تخم مرغ، اندام های حیوانی، مغز استخوان و غیره مصرف کنند. غذاهای نخود حاوی فسفر بیشتری باید از خوردن غذا جلوگیری کنند.
محدود کردن آب برای بیماران همودیالیز
بیماران همودیالیز باید مصرف آب را به شدت کنترل کنند، مانند مصرف بیش از حد آب، نارسایی قلبی، فشار خون بالا، ادم ریوی حاد و حتی مرگ. مانند تعداد زیادی از اولترافیلتراسیون، فشار خون پایین، استفراغ، اسپاسم عضلانی، پس از خستگی و غیره وجود خواهد داشت. به منظور کاهش تشنگی، شما باید از نوشیدن چای قوی و اسپرسو اجتناب کنید. شما می توانید نوشیدنی های لیمو یا برگ نعنا را اضافه کنید. بیمارستان نفرولوژی شاندونگ Weifang می تواند برخی از نوشیدنی ها را به آبمیوه های یخ بزند و در دهان یک اثر دلخراش خوب در دهان داشته باشد.
علاوه بر رژیم غذایی، باید درمان معقولی را که می تواند در بیمارستان پکن Tongshantang پزشکی طب سنتی چینی انجام شود، قبول کند، که می تواند به بیماران سلول های آسیب دیده کلیه را بهبود بخشد و گام به گام عملکرد کلیه را بهبود بخشد. اطلاعات بیشتر لطفا از طریق پیام زیر با ما تماس بگیرید:
پست الکترونیکی: kidney-treatment@hotmail.com
Whatsapp / Viber / Wechat: +8618633865632
گروه درمان کلیه:
https://chat.whatsapp.com/8Hc7uQQFjFMJf8JGjHjQ17





:: بازدید از این مطلب : 9
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 3 تير 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: